----------------------------------------------------------------------------------------------- فونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا ساز

فونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا ساز
فونت زيبا ساز ، نایت اسکین
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- نیو سانتیاگو
تاريخ : یک شنبه 13 بهمن 1392 | 18:13 | نويسنده : افشین فتحی

فلورنتینو پرز، رییس باشگاه رئال مادرید در کنفرانسی مطبوعاتی، از نام برنده پروژه بازسازی استادیوم سانتیاگو برنابئو، پرده برداری کرد.

به گزارش AS، برنامه ریزی های اولیه برای تحقق این امر، دو سال به طول انجامیده است. اگرچه پروژه گذاشتن سقف بر برنابئو، از سال 2004 بر سر زبان ها افتاده بود.

برندگان این مناقصه، شرکت معماری GPM و شرکت های کاتالانی ال-35 و ریباس هستند که قرار است در طی سه فصل آینده و با تضمین قطع نکردن زندگی ورزشی استادیوم، کار را به اتمام برسانند. بودجه در نظر گرفته شده برای انجام پروژه، چیزی در حدود 400 میلیون یورو می باشد و در کنفرانس مطبوعاتی، از افزایش 30 درصدی درآمد ورزشگاه پس از به پایان رسیدن پروژه صحبت شد. اگرچه در مورد ظرفیت جدید برنابئو، سخنی به میان نیامد.

با توجه به برنامه توسعه شهری مادرید، اجازه افزایش ظرفیت به مادریدی ها داده نشده است و آنها به روشی غیر از عضوگیری جدید، درآمد زایی می کنند. پرز با تاکید بر اینکه خواهان بهترین امکانات برای طرفداران رئال است، از روند کند پروژه خبر داد. مهمترین قدم در راستای انجام این کار، فراهم کردن بودجه 400 میلیون یورویی آن است که طبق گفته ها، 200 میلیون یورو آن با واگذاری حق نام گذاری بر استادیوم فراهم می شود. همچنین به سهامداری که بتواند 200 میلیون دیگر را فراهم کند، امتیازاتی تعلق خواهد گرفت.

بدهی باشگاه، در حال حاضر 541 میلیون یورو برآورد شده است. ساتیاگو برنابئو جدید با لایه ای از فلز تجهیز خواهد شد و از امکاناتی چون سقف قابل جمع شدن، اسکوربرد الکترونیکی 360 درجه، اتاق های VIP جدید در هتل و مرکز خریدی در خیابان لا کاستیانا، بهره خواهد برد. پرز در پایان گفت: "ما کار بر روی این پروژه را در سال 2005 شروع کرده بودیم ولی در ماه فوریه سال 2006، من باشگاه را ترک کردم . با بازگشتم در سال 2009، با بررسی نقشه توسعه شهری، نیازهای خود را برای این کار، به خوبی برآورد کردیم."

 
 

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: اخبار خارجی, اسپانیا, لالیگا, رئال مادرید,